איזה אופן לימוד יספק עבורנו גישה ישירה לעשייה ולתוצאות שלנו ואיזו למידה תייצר טרנספורמציה במי שאנחנו ובמה שאנחנו עושים?
לימוד המייצר טרנספורמציה, אינו הלימוד המוכר והמקובל. טרנספורמציה ביכולות ההובלה שלנו דורשת התבוננות, חקירה ותרגול.
מפגשי הסדנה מעוצבים כמעבדה להובלה שבה ניצור גישה ישירה לאופן שבו יש להתבונן, לחשוב, לתכנן, להיות ולפעול על מנת לממש הובלה אפקטיבית, ללא תלות בנסיבות.
אופן הלמידה במפגשים מבוסס על המודלים האונטולוגי והפנומנולוגי, שהם בבסיסה של הלמידה הטנספורמטיבית ויעשה שימוש במושגים מעולם המיינדפולנס.
אופן הלמידה הזה יאפשר לנו גישה ישירה ל"איך שזה" בפועל להיות מוביל ו"איך שזה", בחיים שלנו, להוביל באופן אפקטיבי.
כך שבסופו של התהליך, לא נשאר רק יודעים על הובלה אלא מתרגלים הובלה בפועל.
באופן הזה של למידה טרנספורמטיבית אנחנו הופכים מודעים להקשרים, לפרשנויות ולדפוסים שלנו.
באופן הלימוד הזה אנו חווים את מה שמגביל אותנו ומצמצם את דרגות החופש שלנו ואת והאפקטיביות שלנו.
השקפות העולם המקוריות ותבניות ההתייחסות שלנו (שאנחנו כמעט תמיד עיוורים להן) נחשפות, כך שאנחנו משיגים בהירות וכוח וכפועל יוצא מכך חופש רב יותר להוביל באופן אפקטיבי.
ההתנסות במיינדפולנס, כלומר התבוננות בהירה במרכיבי התודעה ברגע נתון היא כלי בדרך להשגת הובלה אפקטיבית, תרגול מיינדפולנס בהקשר של הובלה ישאיר אותנו ממוקדים ובהירים ובעלי יכולת יישום הובלה באופן טבעי ובכל מצב.
איך לומדים הובלה באופן כזה שלא יותיר אותנו רק מבינים ויודעים עליה, אלא עושים אותה בפועל באופן אפקטיבי?
איך
לומדים הובלה
במפגשים נכיר מודל חדשני ל Leadership. בכל מפגש נלמד ונתנסה במרכיב אחד של המודל ונתרגל אותו באופן שיאפשר לנו ליישם אותו בכל מצב, ללא תלות בנסיבות
תוכן מפגשים:
איך לומדים הובלה והאילוץ הראשון במודל ההובלה – הקשבה/מחשבה מראש
האילוץ הקשבה מראש אוניברסלית והקשבה אותנטית
המרכיב הראשון במודל ההובלה – יושרה
המרכיב השני במודל ההובלה - אותנטיות
המרכיב השלישי במודל ההובלה - להיות גורם
בעניין, והאילוץ השני במודל ההובלה - תלונות מתמשכות
האילוץ השלישי במודל ההובלה - משפטי חיים
אילוצים תפישתיים, הקשר ו״אני״
יצירת עתיד אחר ודרך בהירה להשגת תוצאות רצויות.
מה
במפגשים
אלה דודזון
058-6919017